16 Aralık 2011 Cuma

Stajı Başlama Sınavı'nı kazanan adaylara İSMMMO'dan zorunlu eğitim

İSMMMO, 19 Kasım 2011 tarihinde yapılan staja başlama sınavını kazanan adayların katılması gereken Zorunlu Eğitim'le ilgili bir duyuru yayınladı. Duyuru aşağıdadır:

19 Kasım 2011 tarihinde düzenlenen Staja Giriş Sınavında başarılı olan adaylarımız için, 20-22-27-29 Aralık 2011 tarihlerinde “Zorunlu Eğitim” düzenlenecektir. Adaylar sadece bir gün eğitime katılacaklardır. Eğitimimiz adı üzerinde zorunludur. Askere giden ve eğitime katılamayacak adaylarımız askerden sonra eğitime katılabilirler. Askere gidecek erkek adayların gitmeden önce, sınav kazandı belgesi ve sevk evrakının bir fotokopisini Odamıza teslim etmesi yeterlidir.



Daha önceki dönemlerde sınavı kazanıp eğitime katılamayan adaylar yukarıdaki eğitim tarihlerinden herhangi birine gelip katılabilirler, önceden bir işlem yaptırmalarına gerek yoktur. Eğitime gelirken getirmeniz gereken evrak vb. yoktur.

http://www.ismmmo.org.tr/inputzorunluegitim.asp

Hiç yorum yok: